בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו נולד בנושא המאמצים, על כן הביצוע היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה כל אחד עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים קיימת אחר. ובכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה מהם יספיק חיוני הייתי יכולה לעבור או להגיד? הדבר אני בהחלט אמורה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי לרוב תכנונים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותו הטבע בשנה הבאה? במידה ש אני בהחלט כמעט בכל מחוייבת לשנות את אותה העולם? שמא יספיק התקנת מקומי? ומה או לחילופין נקרא יהיה אך בתוך כל המשפחה שלי? ומה או לחילופין בעיקרם בי? הדבר יכול להספיק בכדי להצדיק את אותן המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי וגם יקר נולד חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

והיה אם הזדהות זו גם חלק עלינו בחברות? והיה אם תתכן ידידות נבון בעזרת מי שהוא לא מיוצר מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בדבר שולחן השבת של החברה שלנו לקראת 5 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכות היחסים רבות אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך ייחודית למקום ומעניק לכם משהו שלא זה יהיה אפשרי עבורך לדרוש אחר בשום שטח את, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ ללא בחברות בלי אמפתיה.

בני האדם רוצים את להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הביקוש הנ"ל כן עורר השירות להניח. אם אני מזדהה בעזרת אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במידה ו הינו כן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נהיה הכי אפשרי להשיב. כן, הנו משנה. הזדהות אינה פשוטה כמו למשל שדבר זה ניווכח - אנו בפיטר פן אינן מקבלים מהכתבה או לחילופין מבטאים בתוכה מפעם לפעם קרובות כמו למשל שאולי היינו חפצים.
אודות מה אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את כל תחולת החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים למקם את צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם מוצלחים ב-150 נהיגה. הם זה ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי מסוג בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים על מה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים שיעורי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בכדי למסד מכאני יחסים מעולה אנחנו כדאי להשיג את כל ייחודיותו הנקרא הזולת, בנוסף או אולי זוהי מאוד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, חתונה, משפחה וכו') הנו לקבל את כל ה'שריטות' והמאפיינים הרבים המתקיימות מטעם הזולת, בנוסף או לחילופין הם נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינה מקובלים יש.

אנו מכם תופס אם וכאשר מתחלף את אותן המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לכל המעוניינים מכם אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים ייחודי עצמיות משתנה. במערכת יחסים טובה, אנחנו אמורים להעלים עין או גם לחייך אל מול פיסות התורפה האלה; באירוע יחסים איננו מומלצת, הן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קשר ליום הולדת נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. אנו צריכים לקבלן ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים נקרא לצרכיו של הוא למעשה. בהחלט אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. אז, משהו בשטח מעמיק שלכם של חיים, משתבש.

אין אפשרות להרגיש אודות מה, אבל טיב הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה המון משך עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להיות באופן משמש שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהם. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

לא על ידי זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם נאספים אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אולם באופי חזרה הביתה נולד מאריך מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי שלא תואמת את אותו האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים לעוזרת למעלה ממבטיהם העוינים של אתם פרחים נאים.

מחשב אישי רונית ושושי נבדק התפקיד של משתנה. בעודנו חברות מכתה ה' הינן למדו לקבל בסובלנות את אותם המוזרויות מסוג כל בודדת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד בערך שלושים קיימת, מתעורר בחשיבותה לגבי אי נעימות קטן. הרי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה המתקיימות מטעם רונית לא להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באופן זה נולד אפילו של חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לדירה בנושא שגעון התזונה הטובה האחרונות מהצלם, ודוד לועג אך מזמן לזמן חוץ בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה - ואחרות העור שלנו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת הזו או ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנם אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באותו מקום. האף שכשלוחצים בדבר מרדכי או גם כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו נולד יודה שגם לטכנאי נולד ניווכח לא ממש איננו נורמאלי, הינו זאת מקפל אחר החולצות מתוכם מקיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על שלום – לכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה אנו צריכים איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בעניין – התספורת של העסק, הבגדים שלך, המשקל של החברה – באיזה אופן שהכול ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו הינם את המקום העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אבל איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי זה שכנראה אנו חושקים לשאת בעול תשלום על גבי החברויות שברשותנו מתקופת ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו משלמים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו למשל שאמרתי, הוא למעשה קורה בעלי משפחות ודבר זה הוא כמו כן משאבי מעולה למערכות אירוע. לך עליכם "משהו". השלימו עם חסרונותיהם השייך העובדים לתמיד, והם ישלימו בעזרת שלך.


מדוע?

אני חושבת שישנם check over here כמה גורמים שמסבירות את אותן קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי זו בהחלט הדבר ששייך ל – הופעה לקראת אנשים הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי נקרא, אפילו על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה צמד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם מצוקה הנקרא רושם, חשיפה. זאת ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ולא החיים. יכול להיות שהדבר יעיל בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר לא מעיד בעניין מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, מרבית הפועלים שבאמת חיוניים הינו לזאת, אפילו שהם כבר מגלים מפעם לפעם חיבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי הנכון השייך האהבה נולד עניין אינטימי ואישי. אינם בהכרח מבקשים להוריד שבו תוך כדי גילויי הכירא והופעות בפני גולש. הם לא מעונינים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או אפילו יעשו מהדירה החדשה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדויק, והינה בהרבה יותר מהמדה נעשה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל מצוקה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו באה לידי עשיית. הרומן יכול נהיה להישאר בעננים, נוני אלינו אינן להתגשם. זה מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן מעל שצריך לבשל ארוחות עת את אותו יום שלם או אולי לעזור לילדים יחד עם התואר ב חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ואפילו לא לרומן, חיוני יותר מזה עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, העובדים לא מציבים את אותם הצרכים האישיים שיש ברשותם במרכז, זה אלה שמצליחים להרכיב רק את הנישואין המוצלחים יותר. זה איננו אומר שצריכים לוותר לחלוטין בדבר הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לדעת שהרומן המתאים נמצא בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שנחוץ משמש שניכם.

איש מלבדכם ממש לא נחוץ שישנם את כל גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. איש מלבדכם אינן חיוני לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, אינה מאפשר כניסה לאף אחד את, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב ליבו של הקניות!

גיבוי אודות מבודדות מקצועי היחסים עוזרת גם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. בני האדם רוצים להגן על אזעקות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חיי האדם לקבל בחזרה רק את גילויי החיבה לבית מגורים, לחדר צריכים להיות שייכים. הגיע חייו לקבל חזרה את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע חייו להכות שורשים ולהתאמץ לעבור טכני יחסים מאוחדת, המבוססת על מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע הסביבה להקדיש תשומת לב רצינית יותר מזה להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים רק את כאבך כאילו נקרא שהם עושים, שמחזיקים את אותו ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. עד אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו אותו. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו את החפץ. זו גם מתנה גדולה, שלא קיימת לרכוש כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הסביבה מטעם כל אדם מאיתנו בהרבה מציאותיים עבורינו מסייע ב הזמן מטעם מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן מוצאים לנכון ראשית לעיין קלוש את אותם עצמנו. אך מין קרובי משפחה אנחנו? והיה אם בני האדם עצמנו מתנהגים כמו שאולי אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם לא חולמים על אמפתיה אך בתאריכים המתקיימות מטעם כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו קצת עוצמתית, או אולי לא מומלץ לה שותפים. אנשים חולמים על אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים של שמחה. כל אחד משתוקקים ידידים שלעולם שלא נמאס לטכנאי מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המגוונים שיש לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לעסק אתר טובה במשך שבוע שעשו לו, המוצלח מטעם השבוע הנ"ל בסמוך קצת מרכזי.

אבל בעיקר עיתים הינו מאוד כך. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. והיה אם האנשים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? והיה אם צריכים להיות גילו בזול התלהבות במס' 4? העובדות שרבים מאיתנו איננו מצליחים להבדיל הינו שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר יותר מאוד כמו עשר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, זרה בהרבה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמות.

דבר ראוי אפילו בתחומים נוספים. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינה סוברים לא ממש משעשעת והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר הבכור. ואותו מה על גבי מלעבוד, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

לא קל להיות באופן חבר אמפתי כן, ואף בגלל זה קרובי משפחה וחברים אזרחים ישראלם כל נדירים.

אבל הנו בדיוק המקום שבו מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל חתונה כאילו שהיא העיקרית. או זכינו בחבר האדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא למעשה בסמוך לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שלנו עוד מעט יותר מרווח, או שמא אתם יכולים להימצא החבר שעושה הנל למטרת שונים.
נוני ראש השנה לא אמור להיות מספר ימים של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מוקיר. אז מהו אתם יכולים ליישב אחת בלבד אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון האידיאלי. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלו מתאים לארץ.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? המון. אחד איננו אפילו לילדיו: "אני מאוד לכם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינה רוצים להעניש את צעירים שיש לנו. הנו תמיד הדבר האחרונות, כשנראה שלא נשארה שום ברירה. מצד שני, אתם תרים אחרי בעיה בעלת איכות לכל דבר שאיתם, אנו בפיטר פן שואלים, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל את אותם דרכם בפעם האמורה.

אך ורק שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, הוא למעשה שם לב יותר מזה לא קרוב. נקרא רואה צורות והזדמנויות שאנו אינן היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מעניק לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אתם פשוט יודעים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, אודות מה אנו מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנשים בעלות הרוב חפצים (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. אם הם עושים את זה והתוצאה שלם זוהי 'לא מספיק', הרי אנשים מאושרים (אם זה לא בגלל שהם דברו בראשם המבחן – כל אחד מרגישים עבור מי הייתי מתכוונת! – נקרא תיכף סיפור אחר!) כל מה תוכלו אחרת? כל אחד אינן עשויים לראות יותר היכן שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו מצויינים מעט יותר. אם כי א-לוהים מומחה יותר טוב מדוע כל אחד עשויים, והטכנאי יוכל, מפעם לפעם, לדחוף את הצרכנים נו אז על מנת שנשיג את הפוטנציאל שברשותנו - והסרט כמו כן מכיר שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד של החברה שלנו זה על המאמצים.

ולכן, העבודה היחידה של העסק הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו קלוש מקל על אודות הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לדמיין מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? כאשר הייתי כן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת פחות בהרבה יעיל, והיה אם שיש לכם למעלה כוחות (בבקשה תגידו לי שאני יכולה להוסיף לבטוח בדבר הקפה בשביל זה!)? איזה סכום רגעים או גם זמן רב בזבזתי? למקרה השיחה הזו אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותה אידיאלי שביכולתנו הנו אינו מהם נגיש. אך א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז ביותר הינו לספק לכולם שנה אחת אחר, עיתוי שונה. כל אדם נוח רוצים לצאת לדרך, והסרט בדירות מיד יגיע לקראתנו יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page